عاشق مرام شهیدابراهیم هادی شدم

چون در عملش اخلاص داشت 

عاشق مرام شهیدابراهیم هادی شدم
 خانم نازلی مارگاریان ۲۵ ساله متولد شهر ایروان از کشور ارمنستان هستند.
. خانم مارکاریان طبق ادعای خودشان که بنده در یکی از رسانه ها مصاحبه ایشون را دیده بودم به دین اسلام علاقمند و شیعه شدند .
  برای من سرگذشت ایشون خیلی جالب بود
.

  در مصاحبه گفته بودن که همسایه ایرانی داشتند اما می گفتند که این همسایه زیادمذهبی نبودند واز ایران به خوبی یاد نمی کردند.  یکی از هم وطنان ارمنستانی که درایران ساکن بودند از ایران وایرانی بخوبی یاد نمی کردند خانم نازلی مارگاریان گفته بودند :
همسایه‌های ایرانی‌ ما هرموقع به ایران می‌رفتند برایم کتاب می‌آوردند. هنوز فارسی بلد نبودم، اما جملات و واژه‌هایی از همسایه‌های ایرانی یاد گرفته بودم. از آ‌نها خواهش کردم که حروف الفبای فارسی را برای من بنویسند 
به همین دلیل درسن ۱۳ سالگی خواندن و نوشتن را یاد گرفتم. در دانشگاه یادگیری زبان فارسی برایم آسان‌تر شد وفارسی را به عنوان زبان دوم انتخاب کردم و در مدت کوتاهی زبان فارسی یاد گرفتم
درحال حاضر خانم مارگاریان لیسانس روابط بین الملل دارند.خیلی جالب بود که یک جوان 25 ساله خارجی که در زمان انقلاب وجنگ حضورنداشتند بعد از این که به دین اسلام مشرف شدن ازشهیدان عزیزمان بگویند واز طرفداران پرو پا قرص حضرت امام خامنه ای باشند.
, برای همین این مطلب را برای شما نوشتم متاسفانه هنوزم هستندکسانی که در زمان جنگ حضور داشتند و درد و رنج خیلی از بسیجیان و رزمندگان راازنزدیک دیده اند اما نمی خواهند قبول داشته باشند که امنیت وآزادی امروز ما فقط بخاطر جانفشانی رزمندگان و شهیدان ماست.
بقول خانم نازلی مارگاریان که می گویند: به تاریخ، فرهنگ، دین، آداب و رسوم، معرفت و به امام و شهدای‌تان باید افتخارکنید.
اینها کم چیزی نیستند که شما ایرانی ها دارید هر کشور و جامعه‌ای مشکلاتی دارد، اما دلیل نمی‌شود که آدم چشم به روی داشته‌هایش ببندد و فقط نداشته‌ها را ببیند.
خانم نازلی مارگاریان آرزو دارد که روزی ساکن ایران شودچون تهران به او آرامش می‌دهد. واز اینکه برخی جوان‌های ایرانی نسبت به قهرمان‌های‌شان بی‌تفاوت هستند ابراز ناراحتی می‌کند  در عین حال ایشان معتقد است مدافعان حرم نشان دادند که هنوزهم جوانان غیرتمند ایرانی زیاد هستند.. 
ضمنا ایشان درکلام آخردرباره رهبرعزیزمان "امام خامنه ای"  می‌گوید: «آقا عشق است جانم فدای رهبر. اگر آقا نبود الان ایران به این صورت نبود. ایران هم می‌شد مثل عراق یا افغانستان. تدبیرحضرت آقاست که امریکا جرئت نمی‌کند به ایران حمله کند.»

منبع خبر : جوان آنلاین