محمدعلیـ بانام مجازی "لیمان ثاقب"که چندین سال است درفضای مجازی فعالیت می کنم.

رشته تحصیلی بنده "برق والکترونیک" است وحرفه اصلی من "تاسیسات فنی ساختمان وکارخانجات" می باشد.

با آغازفعالیت دراینترنت و وجود مشکلات اقتصادی و همچنین تحصیلات دانشگاهی فرزندان و آشنایان بافایل های دانلودی (دانشجوئی) آشناشدم و در اوایل برای فرزندانم فایل های دانلودی را ازفضای مجازی خریداری می کردم.

هزینه اینکارخیلی بالابود وهمینطور بیشتر فایل های الکترونیکی (دانلودی) بی کیفیت که متاسفانه درفضای مجازی خیلی زیاد است, خریداری می کردم و به همین دلیل با فایل های دانشجوئی (دانلودی) دراینترنت آشناشدم.

از یکطرف هم بخاطرعلاقه مطالعاتی درباره کسب وکارهای اینترنتی داشتم.

البته دراوایل کارهیچ اعتمادی به پول درآوردن ازفضای مجازی نداشتم, اما تصمیم گرفتم که یکبار برای همیشه اینکار را انجام بدهم وبه قول معروف شانس خودم را امتحان کنم.

خوشبختانه بدلیل همون علاقه که عرض کردم شروع به بازاریابی محصولات لوکس منزل - اتومبیل و... مشغول شدم.

ودرحال حاضربابیشترسیستم های همکاری درفروش فایل های الکترونیکی همکاری نزدیک دارم  و برای خودم تعدادی هم زیرمجموعه ازمیان کاربران فضای مجازی گرفته ام و الحمدلله شکرخدا خیلی هم عالی است.

البته وبلاگ هائی هم بصورت آموزشی برای کاربران فضای مجازی ساخته ام وتجربیاتم را با آنها به اشتراک می گذارم وبه زبان خیلی ساده راه و روش های پول درآوردن از اینترنت را به ایشان آموزش می دهم.

قبلا بصورت کاملا رایگان به کلیه کاربران اینترنتی مشاوره می دادم, اما درحال حاضرفقط به زیرمجموعه های خودم  به صورت رایگان مشاوره می دهم و بقیه کاربران هم می توانند با مراجعه به وب سایت هایم ویا فرستادن پیام وایمیل و حتی باتماس تلفنی نوبت مشاوره بگیرند.

البته هزینه های مشاوره نسبت به آموزش هائی که بنده می دهم  ونسبت به سایت های آموزشی دیگر خیلی خیلی اندک است, ودوستانی که مایل باشند بابنده درارتباط باشند تا تجربیاتم را دراختیارشون قرار بدهم, فقط کافی است که نام بنده را درگوگل سرچ کنند وبراحتی به من ووبلاگ هایم دسترسی داشته باشند.

لطفا نام "لیمان ثاقب" ( LIMAN_SAQEB ) ؤا درموتورجستجوگر گوگل کروم سرچ کنید. موفق باشین .

کسب درآمد 500 هزار تومان در ماه

وبلاگ بیان، صندوق بیان (فضای اختصاصی آپلود عکس و آپلود فایل)، ابر جستجوگر سلام، موتور جستجوی ایرانی زال، سرویس ایمیل فارسی و ایمیل ایرانی، خدمات امن سازی جهت کاربران و مدیران سایت‌ها، ترویج و آموزش برنامه نویسی حرفه ای از طریق برگزاری مسابقات برنامه نویسی و ...