نتانیاهو: آمریکا باید با تلویزیون به ایران حمله کند

مدیریت فارسی وان بر عهده ی یک فرد افغانی به نام زید محسنی است؛ اما او تنها یک مدیر ارشد اجرایی بوده و مدیریت اصلی این شبکه بر عهده ی مالک یهودی، پر نفوذ و قدرت مند شرکت ((نیوز کورپوریشن))؛ یعنی راپرت مُرداک می باشد.

صابرنیوز: شبکه های ماهواره ای چند سالی ست که تاثیرات مخربی بر روی کانون خانواده در ایران داشته است صابرنیوز قصد دارد طی سلسه مقالاتی به بررسی آسیبها و معضلات ماهواره بپردازد. متن پیشرو قسمت پانزدهم از این سلسسه مقالات می باشد.

 

ادامه مطلب آگاهی بخشی پیرامون مسئولین شبکه های ماهواره

 

این ها اگر برای ایران و مردم آن دل می سوزاندند، در زمان جنگ خانه هایشان را روی سرشان هوار نمی کردند. اگر مردم ایران برایشان عزیز بودند، حدود سی صد هزار نفر از جوانان و مردان و زنان این مرز وبوم را به خاک و خون نمی کشیدند. باور کنید اگر همین حالا هم احتمال می دادند که می توانند به ایران حمله ی نظامی کنند، لحظه ای در این تصمیم تردید نمی کردند. از آن جایی که یقین دارند نمی توانند در جنگ نظامی پیروز شوند، این گزینه را انتخاب نمی کنند.

 

 

به خبری که خبرگزاری یونایتدپرس در تاریخ 12 سپتامبر 2002 (21 شهریور 1381) منتشر کرد دقت کنید:

 

نتانیاهو: آمریکا باید با تلویزیون به ایران حمله کند. نخست وزیر سابق اسرائیل (که در آن زمان هنوز مجددا نخست وزیر نشده بود) از آمریکا خواست تا تغییر رژیم را در دو کشور عراق و ایران پی بگیرد، و این کار را در عراق با حمله ی نظامی و در ایران با پخش برنامه های تلویزیونی ماهواره ای با محتوای هرزه انجام دهد. وی گفت جریان یافتن فرهنگ عامیانه ی غربی به داخل ایران، می تواند منجر به براندازی جمهوری اسلامی شود.

 

 

بنیامین نتانیاهو با اشاره به وجود هزاران دیش ماهواره در ایران، به ((کمیته ی اصلاح دولتی)) (یک نهاد دولتی در آمریکا) گفت که آمریکا می تواند با پخش سریال های شبکه ی ((فاکس)) که افراد زیبا روی جوان را در وضعیت های متنوعی از برهنگی نشان می دهد که زندگی های فریبنده و مادی گرایانه دارند و رابطه های بی قید جنسی برقرار می کنند، یک انقلاب را علیه حکومت این کشور برانگیزد. وی به این کمیته گفت: این سریال ها واقعا براندازانه هستند. جوانان ایرانی دلشان از لباس های دل پسندی که در این سریال ها می بینند خواهد خواست. آن ها استخرها و زندگی های پر زرق و برق را خواهند خواست.

 

در این جا به عنوان نمونه به صورت گذرا به پشت پرده ی یکی از این شبکه ها اشاره می کنیم.

 

((فارسی وان)) شبکه ای فارسی زبان است که در مرداد ماه 1388 افتتاح شد. دفتر این شبکه در ((هنگ کنگ)) و مؤسس آن مجموعه ی رسانه ای ((استار)) یکی از زیر مجموعه های اختاپوس رسانه ای عظیمی به نام ((نیوز کورپوریشن)) می باشد.

 

 

مدیریت فارسی وان بر عهده ی یک فرد افغانی به نام زید محسنی است؛ اما او تنها یک مدیر ارشد اجرایی بوده و مدیریت اصلی این شبکه بر عهده ی مالک یهودی، پر نفوذ و قدرت مند شرکت ((نیوز کورپوریشن))؛ یعنی راپرت مُرداک می باشد.

 

مرداک به عنوان یک یهودی تمام عیار در طول زندگی خود همواره به شکلی بسیار مؤثر از یهودیت و به ویژه صهیونیسم حمایت کرده و می کند. او به تنهایی یک غول رسانه ای محسوب شده و مالکیت وی بر مؤسسه ((نیوز کورپوریشن)) موجب شده تا این مؤسسه به یک امپراطوری رسانه ای تبدیل شود.

 ادامه دارد . . . . 

رابطه های نامشروع قبل از ازدواج، فرزند نامشروع، خیانت زن و شوهر به یکدیگر، بارداری قبل از ازدواج، دوستی با جنس مخالف، تجاوز جنسی، سقط جنین.

 

برگرفته از کتاب بشقاب های سفره بشت بام مان نوشته محسن عباسی ولدی 

گردآورنده: فرزانه قاسمی

 

http://rajanews.com/node/221035